Moet ik nu alles weggooien?

Een van de kinderen heeft eergisteren de deur van de vrieskast niet goed dicht gedaan en nu kwamen we er gisteren achter dat de vriezer dus meer dan 24 uur niet meer gevroren heeft. Alles was dus ontdooit wat in de vriezer lag. Nu is mijn vraag: Moet nu alles weggegooid worden? Of zijn er dingen die je gewoon weer kan invriezen?
In de vriezer lag o.a. ijs, brood, vlees, diepgevroren groente

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb even voor je nagevraagt en het geld als volgt Als je de functie Superfrose op de diepfries hebt druk dan op die knop dan gaat hij accuut en ook snel vriezen (dit kost dus ook minder stroom) Heb je deze functie niet ga dan als volgt te werk: Leg al het brood wat je erin had liggen in de koelkast De groentes kun je gewoon opnieuw invriezen Als het ijs nog niet gesmolten is kun je dat ook gewoon weer invriezen Het vlees zou ik zo snel mogelijk opeten nadat je het zo goed mogelijk gebakken/gekookt hebt (doe het desnoods in de oven) Door het flink te warmen zullen all bacterien dood gaan en kun je het vlees gewoon nog wel dezelfde dat eten. Voor de rest geef ik je de tip als je een nieuwe diepvries nodig hebt eentje met alarm te kopen die geeft op tijd aan dat je diepvries open staat Veel succes ermee !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100