Wat zijn de voordelen van goudbes/ ananaskers als je deze regelmatig eet? Dit kan k nergens namelijk lezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Heb je ook gekeken bij Physalis?Daar is echt een heleboel informatie over te vinden bijvoorbeeld dat in 100 g Physalis
het volgende zit:
Vitamine C 30 mg
Vitamine B2 2,8 mg
Ijzer 1,23 mg
Fosfor 55,3 mg
Vitamine A 700-4000 I.E.
Energie 172 Kj
Ik heb ook een Engelse site gevonden waar veel informatie staat over deze vrucht.

www.fruitinfo.com/Physalis-Exotic-fruits.php

Is vanzelfsprekend wel in de Engelse taal.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dat doe ik nu altijd,een lettertje vergeten in de link.Opnieuw dan maar.
www.fruitsinfo.com/Physalis-Exotic-fruits.php