"Beauty is in the eye of the beholder". Je "mag" altijd dik genoemd worden. Het is geen kwestie van "mogen". Iedereen kan jou noemen wat hij/zij wil.

Als jij iemand met een dikke kont, dik vind, "mag" je dat vinden, en benoemen, want het is jouw mening.

Je vraagstelling is mijn inziens niet helemaal correct. Mensen "mogen" elkaar t.a.t. dik noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je BMI boven de 25 is heb je overgewicht en boven de 30 ernstig overgewicht.

Maar wat de ene dik vind hoeft niet te zeggen dat de ander dat ook vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord. Je BMI geeft het aan. http://www.bcselecta.nl/swf/bmi.swf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je BMI geeft het helemaal niet aan. Je kan namelijk vrij mager/slank zijn, en een te hoog vetpercentage hebben. Je ziet er niks van, dus dan ben je nog niet dik!! Dus ik sluit mij helemaal aan bij Loenie...
JIJ bepaalt of je dik mag worden genoemd.
Of je overgewicht hebt is dan weer een andere vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je buik verder vooruitsteken dan je borsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je niet zeggen. Voor de een is dik, mollig. Een ander vindt weer dat als je mollig bent, dat je dan wel terdege dik bent. Snap je wat ik bedoel? Als je iets dikker bent dan het gewenste modebeeld, wil dit nog niet zeggen dat je inderdaad dik bent. Het is het verwachtingspatroon van ieder individueel. Als je je maar happy voelt!