Waarom word ik misselijk van scherpe pizza??

Ik at laatst een paar flinke happen van een peperoni pizza. Daarna had ik last van m'n maag en moest ik bijna spugen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

Dan zit er zeer waarschijnlijk iets in waar je maag niet tegenkan.
Volgende keer een ander nemen ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja volgende keer maar weer mozzarella pizza
Dat heb ik ook, je maag kan er dan inderdaad niet tegen. Dus ik zou gaan voor wat lichters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms is het gepeperde gewoon te sterk en kan je maag dat niet goed verwerken. Maar ja, het is doorgeslikt dus het zit nu eenmaal in je maag. Geen wonder dat je je dan misselijk voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dan is het doorgeslikt en dan merk je het pas..