Apart meenemen en op school op je brood strooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Supertip ! Dat ik dáár nou nog nooit opgekomen ben !
Bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kan het toch nog steeds smelten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het smelt doordat het vochtig wordt door de boter en/of het vocht in het brood. Eigenlijk lost het dus op en smelt het niet.
ALs je het apart in een zakje of klein bakje meeneemt, wordt het niet vochtig en blijft het lekker.
de avond ervoor maken, dan invriezen en 's ochtends mee naar school nemen, direct uit de vriezer in een zilverpapierstje vouwen. Dan is het perfect tijdens de éérste pauze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te moeilijk doen!
Gewoon meenemen in een zakje.........!
Je broodtrommeltje koelen met vloeibare zuurstof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je met vloeibare vloeistof?
De avond er voor al klaar maken, daarna invriezen en de ochtend er na bevroren menemen, doe wel alluminium folie om de trommel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een broodtrommel in plaats van boterhamzakjes en easy on the butter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
apart meenemen in een doosje en op school op je boterham doen maar let wel op dat er boter op je boterham zit want anders valt alles er tusen uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de ochtend vroeg naar school op de fiets en je trommeltje achterop !

Toegevoegd na 2 minuten:
waarom zoveel moeite doen?
je hoeft nu niets extra te doen alleen je trommel inplaats van in je tas achterop :)
of voorop als je zo'n bagagerek hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het in een afgesloten ruimte bewaren(brooddoos) of van die mini pakjes kopen en die in de pauze er ff overheen gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de avond ervoor klaar maken en dan in de koelkast leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gesmolten kan toch ook best lekker zijn :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over de vruchtenhagel hoef je je geen zorgen te maken, want die smelt pas bij 165 graden.