Snel vol van kibbeling

Ik heb t probleem dat ik snel vol ben na het eten van kibbeling. Als ik een broodje met twee stukjes neem ben ik al vol. Het voelt een beetje alsof je bijna moet overgeven. Ik eet er verder niks bij alleen ravigottesaus en een glas melk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (5)

eet je niet misselijk, maar stop als je een verzadigd gevoel hebt. er zijn meer mensen die vis een machtig voedsel vinden (snel een vol gevoel ervan krijgen)

probeer het anders zonder brood. misschien dat je dan meer vis op kan? vis is licht verteerbaar dus mocht je na een paar uur weer trek krijgen kan je alsnog je boterham (met eventueel een ander beleg natuurlijk) opeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog geen boterham met twee stukjes kibbeling op kunt dan heb je m.i. echt wel een probleem. Ook mijn idee om die boterham dan maar weg te laten. +1
Wat is het probleem dan?
Dan neem je toch geen broodje?
Of je neemt minder kibbeling.
Of je eet geen kibbeling.
Je hoeft toch van niemand kibbeling te eten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd of de juiste oplossing ertussen zit. +
Wat verschrikkelijk allemaal. Ik zou geen voedsel eten waar ik misselijk van wordt. Dat zou jij ook kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je vraagt je af wat je het beste kunt veranderen aan dat bourgondische eetpatroon? Kijk eens hoe het bevalt om de boterham weg te laten. In de krokante laag om de stukjes kibbeling en de saus zitten al aardig wat koolhydraten. Staan met name eiwitten je tegen dan heb je mogelijk anorexia, die o.a. gekenmerkt wordt door weerzin tegen eiwitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wederom zo'n onbegrijpelijke min. Ik probeer een vraag uit een stuk tekst te genereren, die eigenlijk geen vraag is. Doe dat weliswaar ietwat ironisch maar ik probeer toch wat handen en voeten aan mijn antwoord te geven, mede om de vraagsteller uit zijn tent te lokken om meer duidelijkheid te verschaffen. Evengoed ook iemand die mijn actie wel waardeert, waarvoor dank. Daar trek ik me dan maar aan op.
Probeer eens zonder broodje dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen proberen om een echt antwoord te geven (toegegeven, op een vraag die niet gesteld wordt) maar je had volgens mij wel een goeie brainwave. Vandaar toch een plusje.