Ik heb een witte aanslag aan de binnenkant van mijn magnetron. Hoe kan ik deze weghalen?

Alvast dank voor uw reactie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

neem warm water met een goeie scheut azijn erin om de micro te poetsen.
Op onderstaande link staan er schoonmaaktips voor de microgolfoven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Komt dat door vetspatten?

Spuit je magnetron in met een keukenontvetter en neem het af met keukenpapier. Op die manier heb je het ergste vuil eruit. Spuit vervolgens weer in en neem het af met een vochtig doekje. Nog een keer na poetsen met een schone doek.

Voortaan altijd je voedsel afdekken als je het opwarmt, dat voorkomt allerlei spatten in de magnetron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een bakje water. Snijd een verse citroen in 4-en. Knijp wat citroensap in het water en gooi de 4 stukken erbij. Dan op laten warmen tot het kookt. (of net ervoor). Meteen daarna schijn je alle aanslag er zo uit te kunnen vegen. Heb de tip op TV gezien bij die 2 schoonmaak dames van "hoe schoon is jouw huis"