Zijn er voedingsmiddelen in de supermarkt die eigenlijk heel slecht voor je zijn?

Zo ja, om welke voedingsmiddelen gaat het dan en waarom?

(los van de mensen die allergische reacties krijgen van bepaalde stoffen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Kijk in de supermarkt uit voor de 3 C's, cola, chips en chocola.
paulus811
13 jaar geleden
Koekjes, en vette snacks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voedingsmiddelen met teveel vet, teveel suiker en teveel.. . Allemaal slecht, voor de een zijn de gevolgen erger dan voor de ander, Niet eten is ook niet gezond. En je weet het: leven is dodelijk
anneliez
13 jaar geleden
Sommige specerijen zijn ook echt slecht!!! Giftig zelfs...

Maar in de regel gebruik alles met mate en probeer gevarieerd en gebalanceerd te eten!!!!

Het is een cliche maar: TE is slecht voor je---> TE Veel maar ook TE weinig