Snackbar met uitgaan:

Als ik een lekker avondje ga stappen met mijn vrienden, doen we om 2uur meestal wel een rondje snackbar of halen we döner. Hoe zwaar valt dit op dit nachtelijke tijdstip? Is het ongezond al die vetten dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, die Sjerrieee;

Klinkt bekend; dat deed ik dertig jaar met mijn vrienden geleden ook zo'n beetje elk weekend. Onze theorie was dat de vette happen de alcohol beter hielpen afbreken.
Kennelijk zit daar iets in, want we leven allemaal nog steeds....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het schijnt zo te zijn dat het eten wat je naar binnen werkt nadat er alcohol is gedronken bijna tot niet verteerd wordt en beter meteen op je heupen kunt plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol werkt sterker op een lege maag dus eet ook wat voor je gaat drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar was ik al een paar keer achter gekomen, vooral sterke drank op een lege maag "schijnt" niet zo goed voor je lichaam te zijn:p maar helaas, het was geen antwoord op mijn vraag..