Moet je eten voor of na het fitnissen of allebij en zijn dan de beste keuzes om spier opbouw te krijgen :)

omdat ik morgen na een hele lange tijd weer mag fitnissen

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn coach zei altijd dat je wel iets moet eten, maar niet te veel en te zwaar.. Iets als een mueslireep of appel.

Beiden. Elke twee à twee en een half uur iets eten. Net voldoende dat je na het verstrijken van de tijd weer trek hebt. Voor het trainen voldoende tijd wachten voor het laten zakken. Uurtje. Daarna... Tonijn of zalm of pasta

2 uur van tevoren wat eten Want dan is het al verteerd en dan kost het geen extra energie. Erna een zuivelproduct gebruiken is erg goed voor je spieren! Dat bouwt je spieren ook op als je per week wat gaat fitnissen ga je het echt merken! Hoe ik het weet: Omdat ik al 9 jaar tennis en aan de top van tennis behoor was 9e t/m 12 jaar ben nou 12 het is erg zwaar en je moet serieus zijn! Ik zeg dit Serieus dus ik stel het erg op prijs als je mijn antwoord bij serieus behoort! Mvg, Noumea

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100