Waarom heb ik vandaag alleen maar honger?

Ik heb sinds mijn 14e verjaardaf dat was afgelope maandag sindsdien eet ik alleen heb ik 2 dagen de hele koelkast opgegeten waar wij met 4 mensen en hele week mee doen hoe kan dit ? Ik ben 46 kilo en ongeveer 1.69

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat werd dan HOOG tijd dat je honger kreeg ! Hormonen zouden er iets mee te maken kunnen hebben, al is de link met je verjaardag dan wel weer heel toevallig. Maar je mag er nog zeker 15 kilo bij eten voor je je zorgen hoeft te maken. Zullen we ruilen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"de hele koelkast opgegeten"
Das nie gezond, metaal verteert niet, dus dan blijf je honger houden.
Probeer een een boterham. :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jackd XD

Het beste antwoord

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Misschien heb je een groeispurt? Dan lust je wel wat extra's. Je lichaam heeft echt bouwstoffen nodig en jouw gewicht bekijkend, dan ben je een hele tengere tiener.
Hoop dat je nog even lekker zo door eet, op weg naar de 52 kilo. Want meer eten moet wel te merken zijn op de weegschaal.

Als het lang aanblijft, veel eten en je blijft hetzelfde gewicht houden, dan heb je mischien wel een lintworm!

Zou me nu nog geen zorgen maken hoor! Laat het je maar lekker smaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vind je het gek dat je honger heb.
je bent veelste licht voor je lengte.

1 advies: DOKTER
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ben je zwanger?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent iets aan de lichte kant, want met bmi berekenen moet je wel rekening houden met je leeftijd.
(zie bron: als je bij 13 jaar kijkt zit je goed, met 14 jaar ben je iets te licht)
Lekker eten dus, maar wel een beetje gezond als het ff kan: boterhammen met pindakaas, veel warm eten, noten, enz.
Geen kilo's snoep/suiker naar binnen gaan werken..