Kiparoma kan zowel een vegetarisch als een niet-vegetarisch sausje zijn.
Zelf weet ik eigenlijk niet of de kipnoodles van yum yum vegetarisch zijn, als er een V-merk op staat, wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kiparoma is gemaakt van kippenboullion. Er zitten dus geen stukjes kip in maar er is wel gebruik gemaakt van kip om het aroma te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zit er wel degelijk iets van een kip in. Bij aroma's die vegetarisch zijn staat er namelijk tussen haakjes achter wat er in zit. Bijv kippenaroma (tuinkruiden, enz, enz.) Als dit er niet achter staat kun je er zeker van zijn dat er kip in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna niets is echt vegetarisch, zelfs in Senseopads zit een varkensproduct om het te laten schuimen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is waar gracht kijk eens bij ingredienten staat daar kleurstof:cochenille op dan is het al zeker niet vegetarisch cochenille is een insect. en gelatine is gemaakt van botten van dieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij yum yum zijn ze wel vegatarisch.
Succes met eten!