Ik denk helemaal nergens. Onbeperkt eten (binnen beperkte tijd) is nog wel eens mogelijk, maar onbeperkt drinken wordt al snel ongeremd zuipen, zeker bij een vrijgezellenfeest. De kosten hiervan zijn niet te voorzien, en de bijeffecten meestal ongewenst voor de andere gasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Restaurant Hook aan de Haven, 076-5151222
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd, restaurant hook aan de haven. Redelijk wat positieve verhalen over gehoord. Daarnaast kan je onbeperkt spareribs eten bij de eettent rechts van de donnerland, ben alleen even de naam kwijt (A). Ook heb je wel e.e.a. zitten aan woktenten in breda, of het onbeperkt is weet ik niet, zal je moeten googlen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij wokrestaurants is dat toch vaak goed geregeld?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit er een van de valk in breda
zo vande valk waar je ook kan wokken
daar is het onbeperk eeten en drinken