Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het prijsverschil tussen een medium groenteburgermenu met een fristi of een large groenteburgermenu met een cola?

En als ik een groenteburgermenu large neem met een fristi, zijn dan alleen de frietjes groter?

Ik heb dit diverse keren bij verschillende macs gevraagd, maar of ze begrijpen de vraag niet, krijg onduidelijk antwoord of ze weten het niet.

803
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
groenteburgers in NL ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een groenteburger met wortel, rode paprika, kleine erwten, groene bonen en ui, verse sla, tomaat en een speciale saus op een sesambroodje

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Knap ingewikkelde vraag.
Moet daar echt prijsverschil in zijn dan?

Op de Mc Donalds site staan een prijzen,
maar wel een contactformulier.
Ik zou het daar eens vragen.

http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/ourmenu.jsp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zijn idd alleen de frietjes groter! Ik heb geen idee wat het prijsverschil is om eerlijk te zijn!
Ik weet ook dat bij een menu frisdrank zit inbegrepen maar als je ipv daarvan een milkshake wil betaal je die weer apart! Terwijl je die Cola waar je voor betaald(prijs inbegrepen in menu) niet krijgt!

Even goed doorvragen en anders idd via het contact formulier proberen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het exacte prijsverschil weet ik niet, moet je bij de winkel zijn.
Het verschil: grote friet ipv medium, grote frisdrank ipv medium. Als je fristi neemt bij een groot menu, veranderd dat niet, want ze hebben maar 1 formaat flesje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding