Waarom verkoopt niet elke Mc Donalds alle burgers?

Hoewel ik mezelf onvatbaar acht voor reclames, had ik laatst toch een stevige trek in die nieuw maestro burger van angus beed.

Eenmaal bij de Mc Donalds in Alkmaar centrum kreeg ik te horen dat die Mc Donalds die maestro burgers helemaal niet verkoopt.

Ongelukkig als ik was, moest ik maar schikken met een Big Mac, quarter pounders verkopen ze immers ook niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Was dat toevallig een McExpress-restaurant? Daar worden deze producten niet verkocht.

Toegevoegd na 2 minuten:
""Is het assortiment hetzelfde in elk McDonald’s restaurant?"

McDonald’s Nederland stelt het assortiment vast voor alle restaurants in Nederland. McDonald’s heeft 5 McExpress restaurants in Nederland. In deze restaurants kan het assortiment afwijken. McExpress restaurants zijn kleinere restaurants die daarom een minder uitgebreid assortiment hebben. Bovendien worden hier over het algemeen niet alle actieproducten verkocht, veelal vanwege de beperkte capaciteit van de apparatuur in de keuken. De McExpress restaurants zijn: Alkmaar de Laat, Amsterdam Damrak 8, Amsterdam Damrak 92, Den Bosch Centrum en Noordwijk."
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja het blijkt een Mc express te zijn :(