In welk Indonesisch restaurant gingen Jeroen Krabbe en Ruby Wax samen eten in het programma Ruby Wax goes Dutch?

Dit was te zien op 15 april op Net 5.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is sama sebo. jeroen zegt dat ook als ze er naar binnen lopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tempo Doeloe, Utrechtsestraat in Amsterdam
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weet je het wel zeker? Je zag namelijk door het raam waar ze aan zaten, aan de overkant een luifel met de kleuren van de Italiaanse vlag. Die zie ik niet terug op Google Streetview.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, die vlag zie ik ook niet terug. Maar aan het interieur te zien en die tafel voor het raam, leek het wel heel erg op tempo doeloe.