Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een lijst met goedkope restaurantjes in New York waar ik kan eten tijdens mijn verblijf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Als het goedkoop moet zijn kan je beter naar een supermarkt, en dan zélf koken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.newyork.nl/eten-en-drinken/index.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zit in een hotel dus zelf koken zit er niet aan
gvrox
10 jaar geleden
Er zijn veel plaatsen in NY waar je lekker kunt eten (maar niet altijd goedkoop), maar het zou zonde zijn om uit kostenbesparing alleen te eten bij fastfoodzaken. Er zijn ook vele Asiatische restaurants die heel schappelijke prijzen hebben en toch lekker eten. En probeer ook eens een Amerikaanse diner (dainer, niet dienee :) voor de ervaring.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een android telefoon hebt moet je in de playstore een op zoeken die heet: New York City Guide daar vind je niet alleen restaurantjes, maar ook: hotels en atracties. Veel succes er mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb laatst daar gegeten bij smith and wollensky. Daar zijn er twee van in new york en ze staan bekend om de lekkerste steaks van de hele wereld. Wel erg duur, maar het proberen waard. Verder heb je op iedere hoek van new york (centrum) wel een restaurantje. Good luck!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding