Op zoek naar een Jordanees restaurant ik bedoel niet een restaurant in de Jordaan <Amsterdam> ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dat geval zou ik het 'Jordaans' noemen in plaats van 'Jordanees', dat kan voor verwarring zorgen. Raar eigenlijk als je erover nadenkt, die Jordaan in Amsterdam.

Het beste antwoord

Ik dacht eigenlijk dat is een makkie. Maar na uitgebreid zoeken op google en diverse restaurant sites moeten we, vrees ik, tot de conclusie komen, dat die er in Nederland niet zijn. Libanees is wel te vinden, en dat zal vast wel vergelijkbaar zijn. De Parel in Rotterdam is wat dat betreft wel een leuke, al is die wat aan de prijzige kant.