Wat is een leuke eetgelegenheid in Almere?

zaterdag wil ik met een vriendin gaan uit eten in Almere........ik heb geen idee waar..iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat je even weten wat je gekozen hebt en wat je ervan vond?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jep doe ik....

Het beste antwoord

Ik heb er al vaker naar verwezen, maar er is een fantastische gebruikers site waar je perfect kunt aangeven wat en waar je iets zoekt. Alle keukens komen aan bod en de gebruikers geven beoordelingen. Zie link. Een echte aanrader.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Krab aan de Haven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vond ik niet zo'n succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Das persoonlijk toch, Essie? Misschien vind Naatje het geweldig.. Vind het geen minnetje waard (door wie die dan ook gegeven is..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet door mij, tis idd persoonlijk.
zie link mevrouw. . .
http://uiteteninalmere.nl/

Eetsmakelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie site! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Site is helaas niet volledig
Bij ons is de Bergerrie een groot succes: Lekker en niet te duur. Maar helaas vaak snel vol geboekt, omdat het niet zo groot is
Verder de Griek: Rhodos. Erg lekker eten, mooie locatie.
De Boathouse is ook erg leuk, eten aan het water. Mij wel redelijk prijzig.
Verder is Le Baron ook wel aardig. Soms erg goed, maar helaas ook wat mindere ervaringen. Voordeel is dat er eigenlijk altijd plek is.

Het is bij de bovenstaande restaurants(behalve Le Baron) wel een aanrader om te reserveren. Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen, dus maak er gebruik van als je wil. De meeste restaurants in Almere zijn wel goed, bijna nooit slechte ervaringen gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de burger king, mac donalds ,febo,kfc keuze genoeg