Wat krijg je op dit moment (oktober) bij de happy meal van mc donalds?

Ik weet niet of de my little pony al geweest is of nog moet komen, anders ga ik er namelijk ff heen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Van 22 september t/m 26 oktober krijg je één of ander muziekding, geen 'my little pony' in ieder geval. Die is ook nog niet geweest dit jaar, dus kan nog komen.

Geeft trouwens niks hoor, my little pony is best leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nu in je happymeal; http://www.macdonalds.nl/wps/wcm/connect/mcd/mcdonalds/home/producten/acties/

zeer irritante muziekdingetjes, en zodra je kind er één bemachtigd komt dat rotdeuntje niet meer uit je kop.