wie weet een goeie kindvriendelijke restaurant in Amsterdam en dichtbije omgeving?

Mijn dochter is binnenkort jarig en ik wil met een klein groepje mensen uit eten gaan om het te vieren. Kent iemand een goeie kindvriendelijke restaurant in Amsterdam en omgeving?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leeftijd van de kinderen?

Antwoorden (4)

Ik heb voor je gezocht op iens.nl en dan op'kindvriendelijke' restaurants, met een speelruimte en met kindermenu's.
Dit is het resultaat:
http://www.iens.nl/zoek-een-restaurant/index.php?searchType=extended&group=101&area=0&search=&kitchen=0&price_operator=%3C%3D&price=&groups=&private=&kitchen_table=&indexes[]=playroom&indexes[]=childrens_menu&indexes[]=children&ok=Zoek

Toegevoegd na 3 minuten:
Persoonlijk zou ik een pannenkoekenrestaurant uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cafe Restaurant Amsterdam is een on-Nederlands groot restaurant in een gebouw dat vroeger een pompstation was van de Amsterdamse waterleiding, waar de kinderen gewoon kunnen rondrennen. Dat gebeurt ook regelmatig.
En een lekkere keuken.
12 jaar geleden
De pannenkoekenboot! Misschien niet zo heel interessant voor de volwassenen, maar zeker leuk voor de kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderstaand adres heb ik op internet gevonden. Er blijken veel restaurants te zijn met het kenmerk "kindvriendelijk"", maar de vraag is altijd wat ze bedoelen met kindvriendelijk.
Een kinderstoel? Kleurtjes met een kleurplaat?

Misschien is het een optie om aan een kookworkshop deel te nemen? Uiteraard afhankelijk van de leeftijd van je dochter.

Pannenkoekenhuis in het Amsterdamse Bos waar u een wandeling kunt maken. Tevens gratis toegang tot de speeltuin en een uitkijktoren met uitzicht over het natuurgebied. Ook is er een dierenweide met hertjes, die gevoerd kunnen worden met ons speciale hertenvoer.

Openingstijden
Van 1 maart t/m 31 oktober dinsdag t/m zondag van 10:00 tot 19:00 uur.
Van 1 november tot 1 maart alleen geopend op vrijdag, zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00 uur.
Keuken open vanaf 11.00 uur.

Prijzen
Volwassenen : Euro 5,00
Kinderen 0 t/m 12 : Euro 5,00

Leeftijd: 0 - 99 jaar
Weergevoelig: Nee
Rookbeleid: Gedeeltelijk rookvrij
Honden toegestaan: Ja

Opmerkingen
Er zijn pannenkoeken vanaf €5,-. Er kan rekening worden gehouden met bepaalde dieetwensen (glutenvrij, soja). Dit tussen 09.00 en 11.00 uur telefonisch melden. Honden moet aangelijnd zijn.

Adres
Koenenkade 56
1081 KG Amsterdam
Internet: www.boerderijmeerzicht.nl