Uit welk land komt de krant van het topje van een ijsparasolletje?

Vaak als je een ijsje of een cocktail besteld in bijvoorbeeld een restaurant krijg je er zo'n gekleurd parasolletje bij. In het middelste deel van het parasolletje zit zo'n wit puntje. Als je die open pulkt dan zit daar een opgerolt stukje krant in. Ik vraag me af uit welk land zo'n stukje krant komt en of er een boodschap opstaat of dat het oud papier is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is mij nog nooit opgevallen dat het van een krant afkwam...:-) grappig, nu ga ik er op letten!

Het beste antwoord

Altijd uit China.
Als kind rolde ik die frommeltjes al uit om te kijken wat erop stond :)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

vermoedelijk uit china of taiwan omdat dergelijke parrasolletjes daar gemaakt worden,en schijnbaar van krantenpapier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stonden altijd aziatische tekens op... vermoedelijk china, want daar worden veel van dit soort producten gemaakt :) tenzij ze krantenpapier importeren