Waarvoor is een lage kookpan geschikt?

Ik heb een pannenset aangeschaft maat nu vroeg ik me af waarvoor precies een lage kookpan geschikt is om in te bereiden. Iemand die hierop het antwoord weet ?

Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
in: Koken
1.1K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Voor uitleg over een verscheidenheid aan pannen:
https://www.kookpunt.nl/pannen/advies/soorten-pannen

Antwoorden (2)

Die is voor dunne pannekoeken
een jaar geleden
Als hapjespan bijvoorbeeld, om een eenpansgerecht te maken. Doe zelf weliswaar in een koekenpan met hogere rand wat vis en groente, samen met wat olie en eventueel iets water.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Hartelijk bedankt voor uw antwoord, Maar is deze bijvoorbeeld ook geschikt voor groente in te bereiden ?