Waar vind ik creatieve culinaire pinda en chocolade vrije recepten?

Ik wil graag een keer een creatieve, culinaire maaltijd op tafel zetten. Helaas heb ik een chocolade en pinda allergie. Wie weet waar ik zulke recepten kan vinden? (graag voor een niet te dure maaltijd.)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1.3K
bamibal
9 jaar geleden
Dat lijkt me niet zo moeilijk. De meeste recepten bevatten geen chocola en pinda.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat dacht ik eerst ook. maar in verschillende producten zit het toch verwerkt
bamibal
9 jaar geleden
Ik dacht dat je zelf gerechten ging maken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Papieren kookboeken, smulweb op de computer. Daar vind je een eindeloze berg recepten die je kan gebruiken.
En de meeste produkten kan je gewoon gebruiken, bekijk de ingrediëntenlijst maar op de verpakking als je het niet zeker weet. een van mijn broertjes heeft een pinda allergie en ik dacht eerst dat hij bijna niks meer kon eten maar dat bleek nogal heftig mee te vallen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat dacht je nog van al die gratis kooktijdschriften die je bij zo"n beetje alle supermarkten kan krijgen elke maand. Daar kan je ook nogal wat in vinden. En bij de AH die losse recepten kaartjes. Met al die recepten kan je wel een paar jaar vooruit.
Ritsuka
9 jaar geleden
Met zelf maken met verse ingredienten, zonder pakjes en zakjes, dan heb je echt niet zomaar iets met pinda of chocolade.

Het beste antwoord

Hier een paar handige site met pindavrije recepten. Waarvan er ook heel veel zijn zonder chocolade;

https://sites.google.com/site/pindaallergie/recepten