Hoe kan ik zelf paprikablokjes maken of wat heb ik daarvoor nodig?

paprika

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een mes, snijplank en paprika, de paprika eerst in repen snijden en daar blokjes van snijden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je haalt me de woorden uit de mond.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is er geen makkelijkere manier? nu zijn de blokjes ongelijk en kost veel tijd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, snijtechniek krijg je door te oefenen, dat gaat steeds beter, naarmate je het vaker doet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Serieuze vraag?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
EDan maar goed naar 24kitchen kijken hoe ze mooie blokjes snijden.

Het beste antwoord

Nicer Dicer Plus van Tommy op TV

Snel en efficiënt snijden, hakken en raspen
Voordelen:
Snijden in slechts één seconde
Snijden op 11 verschillende manieren
Gemakkelijk in gebruik
Geschikt voor vele soorten groente en fruit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt nodig: een paprika, een mes, een snijplank, kraanwater, droogdoek en een gft-afvalbak.
Je wast de paprika met kraanwater en droogt 'm af. Met het mes met snij je de vrucht in twee delen. Je haalt het kroontje en de zaadlijsten met de zaadjes eruit en gooit dat weg. Dan hou je alleen het vruchtvlees van de paprika over.
Dat snij je op de snijplank in repen, en die snij je vervolgens in blokjes.
Amadea
9 jaar geleden
anneliez
9 jaar geleden
nog handiger is eerst de bovenkant met het steeltje er af te snijden, dan kun je de zaadlijsten er in 1 keer uithalen