diepvries aardappelen hoe lang houdbaar?

Ik heb geen diepvries. Nu had ik vorige week van die aardappelschotel uit het vriesvak gehaald bij de winkel. Nu is mijn vraag is dat nog goed na 6 dagen in de koelkast. Dit staat er niet op vermeld.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
4.1K

Antwoorden (2)

grote kans van niet. 6 dagen veel te lang voor een dergelijk product. je zou eraan kunnen ruiken en de gok kunnen wagen maar ik denk dat dit echt kapot.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet meer eten. Als de verpakking nog goed dicht zit, kun je het twee tot drie dagen bewaren. Als de verpakking al open is geweest, kun je het dezelfde dag nog eten. Maar 6 dagen is al veel te lang.