Zoet nagerecht voor of na kaas ?

Ik kook een Frans diner met traditionele onderdelen. Alleen de volgorde van de laatste 2 gangen baren mijn zorgen: het zoete nagerecht bestaat uit een rabarbertaartje, rabarbergelei en nog wat kleine dingetjes. Het kaasplateau bestaat uit 4 Franse kaasjes, druiven en vijgenbrood.
Bij dit Franse menu staat de wijn niet in de hoofdrol, deze is echt ondergeschikt aan het eten ( in dit menu althans). Ik ben geneigd om de rabarber voor de kaas te serveren. Mee eens ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een traditioneel menu volgens de franse menuleer is als volgt: Koude voorgerechten 2. Soepen 3. Warme voorgerechten 4. Hoofdgerechten vis 5. Hoofdgerechten vlees 6. Warme tussengerechten 7. Gefrappeerde dranken 8. Gebraad 9. Koude tussengerechten 10. Groenteschotel 11. Kaasschotel 12. Warme zoete nagerechten 13. Koude zoete nagerechten 14. Roomijs 15. Gebak 16. Fruit Alleen in Engeland wordt de kaas na het zoete nagerecht geserveerd,. Maar wat jij het lekkerste vindt, moet je doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100