Ja, dat kan. Alleen krijg je geen krokant laagje aan de bovenkant. En dat is nou juist het lekkere van in de oven gebakken aardappelpuree.
Wat ik zelf erg lekker vind is gekookte aardappels in plakjes snijden en die bakken in de koekenpan, nadat je eerst een gesnipperd uitje in wat olie gefruit hebt en dat gekruid met kerriepoeder. Als de aardappelplakjes zo goed als gereed zijn giet je er met wat melk geklutst ei bij, en je legt een paar plakjes kaas over het geheel. Als het ei gestold en de kaas gesmolten is heb je een heerlijke aardappelkoek.
Amadea
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Klinkt lekker Amadea :)
flyingcrow
10 jaar geleden
MMMM!!
In praktijk wel, je hebt dan wel in verhouding veel olie of een ander bakprodukt nodig waardoor het erg vet wordt.
Beter kun je het opspuiten op een bakplaat en 20 min bakken in de oven (ong. 175-180 graden)
Je hebt dan pommes duchesse