Mijn cupcake bakpapiertjes verkleuren altijd in de oven, hoe voorkom ik dit?

Ik koop ze met allemaal leuke motiefjes en kleurtjes, maar het lijkt weinig nut te hebben, want na het bakken zijn ze allemaal bruin en geel verkleurd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Het beste antwoord

Als ik een cake bak doe ik een stuk bakpapier in de vorm, na het bakken is het papier dat buiten de vorm hangt bruin geworden maar het papier dat tussen de vorm en de cake zit is nog wit.
Ik weet niet of je je cupcakes in het papier zo in de oven zet of in een cupcake vorm, volgens mij blijven de kleuren dat goed .
kijk anders even op 24 kitchen bij de cupcakes van rudolf .
Fijne kerst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je de cupcakes te warm bakt,zelf bak ik ze 25 min 170 graden.
Maar anders zou ik het niet weten.