hoi er is een nieuw tijdschrift over taarten versieren maar ik weet niet waar je die moet kopen weet iemand dat? groetjes kelly

ik ben dol op taarten en cupcakes maken er is er sinds kort een tijdschrift over maar ik weet niet waar ik die kan halen weet iemand van jullie dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke supermarkt en elke boekhandel ; je wordt werkelijk overal doodgegooid met de k**cakes.......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedenk wel dat als je de hele serie compleet hebt, je zo'n 300 euro hebt uitgegeven aan één boek, en voor 20-30 euro aan spulletjes.
Voor dat geld zijn er meerdere goede boeken en een halve keukenvol aan bakspullen te koop.

Antwoorden (3)

Dat is een reeks van Deagostini, die hebben heel veel verschillende reeksen gehad. Deze specifieke reeks is hier te bestellen: http://www.taarten-decoreren.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje doe zocht ik heel erg bedankt
In bijna alle supermarkten hebben ze dit tijdschrif. Het lijkt me dat ze deze bij de boekhandel ook wel hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit tijdschrift is te krijgen bij elke boekhandel!
Maar bezint eer gij begint....
uiteindelijk (bij een abo) eindig je met 1 boek en een paar spulletjes voor plm 300 euro!