Soms bij een kinderboerderij waar struisvogels rond lopen maar er zijn ook boeren die struisvogels houden dus als je die weet te vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ff contact opnemen met de familie Peters:
http://struisvogelboerderij.nl/

Toegevoegd na 59 seconden:
Fam. Peters
Oude Maatsestraat 16
6941 SC Didam
email: infoHAAL@DITWEGstruisvogelboerderijPUNTnl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de Staak Struisvogelfarm
Bleukweg 6
5032 PN Tilburg

www.vandestaak-struisvogelfarm.nl

Verkopen van alles op struisvogel(ei)gebied. Ik kom er zelf wel. Ik kan uit hun website niet opmaken of ze ook zelf volle struisvogeleieren verkopen. Maar je kunt ze altijd benaderen. Wellicht valt er wat te regelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in wittelte zit ook een struisvogelfokker mischien heb je bij hem kans!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Klopt, die verkopen ook struisvogeleieren
Lege struisvogeleieren kun je hier kopen, kijk maar eens op deze site:

http://www.heierhof.nl/winkel.html