Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een magnetron met een grill , kan ik dan ook bakken ?en zo ja wie heeft er een appeltaartrecept

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
8.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.lmgtfy.com/?q=recept+appeltaart

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je alleen een grill hebt, kun je er niet in bakken. Als er een (hetelucht)oven in zit wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik weet dat mijn schoonvader met kerst altijd een appeltaart bakt. Heerlijk.. En dat doet ie ook in een simpele magnetron met een soort oven/grill functie. Het recept weet ik niet. Maar dat moet vast wel ergens op internet te vinden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een magnetron met grill kun je niet zomaar een appeltaart bakken. Het woord zegt het al: bakken - is dus 'garen'. Dat lukt niet onder een grill. Als je een 'combi' magnetron/hete lucht-oven/grill hebt, dan kan het wel. Op de hete lucht-oven stand, waarmee je temperatuur en tijd kunt instellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee helaas daar kun je niet in bakken, daar heb je een combinatiemagnetron voor nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding