Kun je eenmaal gebakken Celavita aardappeltjes nog een dag bewaren?

De ogen waren groter dan de maag.
Nu heb ik hier nog meer dan een half pak gebakken Celavita aardappeltjes.
Bewaren of weggooien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
19.1K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
weggooien en echte aardappeltjes bakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook, maar soms is het zo lekker makkelijk hè ;)

Het beste antwoord

Ja hoor, je kan ze dan zelfs in de magnetron doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ervaringsdeskundige?
Nooit ziek van geweest?
En hoe bewaar ik ze dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ze gewoon in een Tupperware bakje in de koelkast doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Done :)

Andere antwoorden (3)

Volgens mijn moeder kan het wel, maar dan smaken ze minder lekker. Ze zegt dat het dan een beetje melig wordt. Maar dat kan ook kwestie van smaak zijn natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus een beetje melig maar wel lekker? Dat kan ook grappig zijn :D
De volgende dag moeten ze zeker nog goed zijn, als ze tenminste niet al tegen de datum waren toen je ze bakte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, vandaag gekocht met een goeie datum ;)
Ik ben eigenlijk van het weggooien van zulke dingen, maar vind het zo zonde dus wil mezelf hierin veranderen als het kan.
Dat kan prima. Eerst laten afkoelen en dan in een bakje in de koelkast afgedekt bewaren. Morgen lekker roerbakken.