met weight care duurt het ongeveer 3-4 maanden
artisjok slimming shots werkt ook heeeel goed die gaat iets sneller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een tante van mij is in 9 maanden 50 kilo afgevallen met WeightCare.
Van 110 kilo naar 60 kilo.
En ze blijft goed op gewicht.
Zij heeft dit ook zo gedaan omdat ze na jaren lang overgewicht haar 'dikke
lijf zat was'( haar woorden hè?)en ze wilde echt slank worden.
Dat is dus gelukt.
Wel heel belangrijk:je moet echt wel eetgewoonten aanpassen/veranderen anders zal het je niet lukken op gewicht te blijven.
Mijn tante weegt zich nu 1x per week en als ze aankomt,doet ze weer een dagje maaltijdvervangers ( 2x per dag en dan s'avonds een lichte maaltijd)en ze fietst veel ipv steeds in de auto te stappen.
Beweging is ook belangrijk.
Suc6 ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow.. dit vind ik echt knap. Respect voor je tante!