caffeinnevrije koffie

bestaat er caffeinnevrije koffie die net zo lekker is als met caffeinne?
betreft oploskoffie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wat een goeie +!
Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden
anneliez
13 jaar geleden
Die is er vast wel, maar ik denk dat je toch zelf zult moeten testen, welke je de lekkerste vindt. Het is nog steeds zo dat smaken erg verschillen

Het beste antwoord

Je zou eens langs kunnen gaan bij een turkse supermarkt die hebben soms een legio aan oploskoffie ook cafeïnevrij. Ik heb er wel eens een geproeft bij een turkse buurman van mij en die smaakte erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toppie joppie

Andere antwoorden (3)

Er zal na veel zoeken en uitproberen best een caffeinevrije koffie te vinden zijn, die net zo lekker is als gewone koffie.

Maar dan ben je er nog niet, want de meeste mensen drinken koffie niet alleen maar om de smaak. Koffie pept je ook een beetje op, en dat oppeppertje zit alleen maar in echte koffie.

Je hebt zelfs notenkoffie (in de natuurwinkel) die erg lekker is, maar voor de meeste mensen geen echte vervanger is. Als het je alleen om de smaak gaat, dan zal het je dus best lukken, maar als het gaat om het effect van koffie, dan is het onmogelijk om koffie te vervangen door welke cafeinevrije koffie dan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is er zeker. Wel smaak-afhankelijk.
Ik leef zelf op "oploskoffie van de Aldi".
Niet duur en lekker......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker, ik bestel mijn decaf bonen altijd bij www.koffiebean.nl De koffiebonen die zij verkopen zijn op waterbasis gedecafinieerd.