Waar is de Fruitmelk gebleven?

We hebben een Jumbo en een AH in de buurt. maar sinds een aantal dagen zijn de schappen van de Fruitmelk leeg. Terwijl ik volgens mij niet de enige was die het erg lekker vond.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Klopt,hier is ie ook spoorloos verdwenen.Uit de handel gehaald volgens een medewerker van AH.Hij verwees me door naar de Milk & fruit van Friesche vlag,maar die smaakt toch niet hetzelfde,of ben ik nou een zeikerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee zeker niet! het haalt het niet bij de smaak van Fruitmelk. Wat zou er mee zijn gebeurd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een beetje rond zitten zoeken en het enige wat steeds terugkomt is dat er teveel allergische reacties waren.Ik had nergens last van hoor,jij?

Andere antwoorden (1)

Fruitmelk is een product wat erg weinig verkocht werd. Echter kun je dit natuurlijk ook zelf maken door een vruchtensapje met melk te mengen. Even goed roeren en het moet goed komen.