als ik plas komt dit dan in het zuiveringssysteem? dus drink ik uiteindelijk mijn eigen plas?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Dranken
2.8K

Antwoorden (9)

nee want kraanwater komt niet uit het zuiveringssysteem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Water uit de waterzuivering gaat uiteindelijk het oppervlaktewater weer in. En drinkwater wordt voor een deel (afhankelijk waar in Nederland) weer uit oppervlaktewater gewonnen. Dus ja, je drinkt je eigen (en mijn) plas weer een keer op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja ...en ook die van Gerard Joling !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel zuiveringsinstallatie zuiver ontlasting tot drinkwater, grootste probleem hierbij is dat mannen vrouwelijke hormonen binnen krijgen, dit is een feit.

Hormonen zijn namelijke niet te zuiveren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Terreur BV. Daar komen mijn borsten dus vandaan :-). Ik dacht altijd dat het door de vrouwelijke hormonen in de hop van bier kwamen. Maar dan is dat dus een fabeltje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Elro waardacht je dat, dat water vandaan komt?

Veel water wat gebruikt word voor bier heeft niet altijd in de grond gezeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat water constant gerecycled wordt, is het ook onzin om zuinig te zijn met water!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
plas is alleen plas als het de samenstelling heeft van plas. na zuiveren is het niet meer plas maar een gezuiverde plas (vloeistof) - als het weer als drinkbare vloeistof aangeboden wordt is het zuiver water, dus geen plas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik heb een artikel gevonden waar uitgelegd word dat gezuiverd urine gewoon te drinken is. Het heeft dan niet meer de samenstelling van de urine die uit het mensenlijk lichaam komt.

Onderdeel van dat MPLM is een waterzuiveringsinstallatie, prijskaartje $ 250 miljoen, die bedoeld is om van urine weer drinkwater te maken. Ahum… Volgens de NASA werkt de installatie zo goed dat blinde steekproeven hebben aangetoond dat geen verschil wordt ervaren met gewoon water. Het enige verschil is dat je een klein beetje jodium ruikt.