Kan berenburg over datum raken?

Er staat namelijk geen datum op de verpakking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
13.6K

Het beste antwoord

Beerenburg is een sterk-alcoholische drank van rond de 30% en bepaald jarenlang houdbaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zitten diverse kruiden in en daardoor kan de smaak enigzins veranderen, echter, door de sterk-alcoholische omgeving is een rottingsproces niet echt mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk het niet, er zit zoveel alcohol in dat het misschien wel erg lang duurt voordat het bederft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er geen datum op de verpakking staat, hoe zou het dan over de datum kunnen geraken?
Zonder gekheid, er is op de Noordpool whiskey gevonden die eeuwen oud is en die is nog heel lekker. Sterke drank vergaat nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor,die kun je nog jaaaaren na aankoop nuttigen.
Bij mij krijgt het alleen niet de kans, vooral niet als het Kalmoes is!