Iemand enige idee waar ik vanille rozen thee kan kopen?

Je kan het drinken bij de bijenkorf in het restaurant maar het wordt er niet verkocht. Iemand een idee waar je deze thee wel kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.3K

Het beste antwoord

De firma Dilmah levert deze thee.
Zie voor verkoopadressen: http://www.dilmah.nl/thee/rose-with-french-vanilla-0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de winkel Zus&Jet in het Openluchtmuseum van Arnhem. Ik weet dat niet 100% zeker, maar het aantal theesoorten daar was overstelpend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Simon Lévelt kun je in ieder geval rozenthee én vanillethee kopen. Die kun je dan zelf naar smaak mengen

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zou goed kunnen dat ze ook vanille-rozen thee in het assortiment hebben, maar dat weet ik niet geheel zeker.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de website staat ook de vanille-thee niet meer. Je kunt het nog proberen, ze hebben vaak ook nog wel zakjes van andere merken, maar de kans lijkt mij niet heel groot.

Toegevoegd na 6 minuten:
Vanille thee kun je hier kopen:

http://www.teabar.nl/webshop/zwarte-thee-vanille-thee-c-23_41.html