Hoe maak je ijskoffie van de McDonald's?

Ik dronk tijdens superwarme dagen best vaak de ijskoffie van McDonald's, maar ik kan die nu nergens meer op de website vinden... En ik wil ook niet naar de McDonald's gaan als ze het toch niet meer hebben. Hoe maak je ijskoffie van de McDonald's na? Mijn favoriet was die met karamel.

36.5K
Ritsuka
3 jaar geleden
IJskoffie is een seizoensproduct

Het beste antwoord

Het recept voor jouw Iced Frappé Coffee Caramel van Mcdonald's

Voeg deze ingrediënten toe aan de blender:
- 1 kopje ijs.
- ½ kopje melk.
- ½ kopje koffie dubbel sterk.
- 2 eetlepels suiker.
- 2 eetlepels karamelsiroop
Goed mengen.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
is het ijs dat er staat 2 kopjes vanille ijs of echt ijsklontjes
SimonV
2 jaar geleden
IJsblokjes.