Bestaat er geen hazelnoot advocaat meer?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Dranken
6.5K
LeonardN
3 jaar geleden
Ik durf er niks definitiefs over te zeggen, maar als ik kijk naar de webshops die dit ooit verkochten; geen van degene die ik vind heeft product op voorraad. Dat is meestal geen goed teken. Ook op de productpagina van de fabrikant kan ik het niet terugvinden.

Antwoorden (1)

Ja, bestaat nog steeds.
Cooymans Hazelnotenadvocaat
Zeer apart van smaak door het gebruik van hazelnoten van hoge kwaliteit in combinatie van verse eieren en brandewijn. Een heerlijk aperitief maar ook erg lekker over een dessert van vanilleijs.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Die link is van 10 jaar geleden. Dat bewijst geenszins dat het in 2020 nog bestaat...
LeonardN
3 jaar geleden
Een blog van 2010 (10 jaar oud) bewijst niet dat iets nog bestaat/verkocht wordt. Als ik op werkelijke verkoopsites kijk staat er steeds uitverkocht/niet op voorraad.
Je zal dus met iets sterkers moeten komen voor een JA.
LeonardN
3 jaar geleden
Je doet wel meer. Je geeft een (voor zover het nu lijkt) onterechte JA, waarmee je de vrager valse hoop geeft. Dat is geen zeuren.
Er staan een hele hoop dingen op het internet. Het bestaat namelijk al vanaf de jaren negentig. Niet alles wat er nog steeds staat is nog relevant vandaag de dag. De logica is hier dus scheef. Omdat een artikel/blog uit 2010 het product noemt kan je daar NIET uit concluderen dat dat vandaag de dag nog steeds "bestaat" (ik neem aan dat de vrager hiermee bedoelt dat het product nog steeds in productie is, of op zijn minst dat het nog verkocht wordt.)
lanoki
3 jaar geleden
Bedankt elder161, het product is op internet inderdaad nog te zien op verschillende websites, alleen nergens meer verkrijgbaar.. Ik dacht er ineens aan, dat we t een jaar of 4 terug bij iemand hadden geproeft, heerlijk :)
Heb toen nog 1 flesje bij -ik meen- Gall&Gall gekocht
Maar kennelijk liep t toch niet, ik kan ik eens bij Cooymans n mail eraan wagen bedenk ik nu. Dank voor de reacties in elk geval!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Je kunt het blijkbaar ook zelf maken; https://www.smulweb.nl/recepten/971271/Advocaat
SentWierda
3 jaar geleden
@elder161. In plaats van een tien jaar oude website als bron, kun je ook de Mitra in Hoorn bellen. Naam: Mitra slijterij Eli Bos.