Waar in Nederland kan ik nog mountain dew kopen?

Mountain Dew vervaagt overal uit de schappen, ik vraag niet om je mening over het drankje, maar waar kan ik het nog kopen?
Ik woon in Papendrecht, en kom 5 dagen in de week in Rotterdam.
Een blikje suikervrije mountain dew vind ik minder lekker dan de flessen met suiker. Het liefst zou ik daarom de flessen kopen, maar de blikjes zijn ook goed.

Alvast bedankt, Boaz

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
29K
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik heb het 1x gedronken, en vond het exact hetzelfde als 7up smaken
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ritsuka, zoals ik al zei: ik vraag niet om je mening over het drankje...
itsme
4 jaar geleden
Dat het naar 7up smaakt is niet vreemd voor een frisdrank op lemon-lime basis :-)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Istme, dat is waar. Maar liever alleen posten als je een antwoord hebt. Ik heb niet alle tijd om telkens naar een melding te kijken (;
itsme
4 jaar geleden
Beste Boaz. Dit is een reactie, geen antwoord. Het is geen mening, en van mij hoef je hier echt niet naar te kijken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Itsme, oh sorry. Ik ben nieuw hier. Ik dacht dat reactie en antwoord hier hetzelfde was

Antwoorden (6)

Nergens. Mountain Dew met suiker wordt niet meer verkocht door PepsiCo.
Ik zal niet mijn mening geven, wel de feiten. In één blik normale energiedrank zitten zo’n 9 suikerklontjes. Een volwassen man mag per dag 15 suikerklontjes (60 gram suiker) binnenkrijgen (Exclusief van nature aanwezige suikers in fruit, groente en zuivel).
Meer dan 60 gram suiker per dag kan zorgen voor overbelasting van je alvleesklier, overgewicht en diabetes type 2. Daarnaast kan te veel suiker slecht zijn voor je tanden.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Toch apart dat Mountain dew niet meer verkocht word en bv Red Bull wel. Er zit bijna evenveel suiker in.
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Of wat dacht je van Fernandes? 1L fles, die hele fles 128% van de ADH aan suiker.
https://www.fivestartrading-holland.eu/?manufacturers_id=53 Hier koop ik het altijd :) Gr Ted
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je kan het nog kopen bij Taco Bell, heb het vandaag nog gekocht, kost wel €2,75 per flesje
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je kunt bij sommige Jamin de American versie krijgen. En anders kan je makkelijk op nederlandse webwinkels die American candy/dranken verkopen het makkelijk halen. Neem dan wel mee dat het misschien 0,80 cent tot 1,80 euro duurder kan zijn want ja het is import
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
In Duitsland is het wel nog te koop, dus als je een keer naar Duitsland gaat, 1,10 per flesje (incl statiegeld)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik ben misschien wat laat, maar ga is naar de kleine Supermarkten/avondwinkels in Den Haag. Ik was ook al lang op zoek maar vandaag uiteindelijk gevonden.