Hoe heet het barboekje dat vaak door bartenders wordt gebruikt?

Het is n zakboekje , bartenders bijbel, klein met goede recepten. Lang geleden.
Of de auteur ervan.

5 jaar geleden
in: Dranken
1.7K

Antwoorden (2)

In Picarta staan er twee:

De bijbel van de barman : 500 trendy cocktails, met en zonder alcohol / Jane Parker Resnick. 216 blz. Formaat: 20 cm. ISBN 90-447-0580-6

De barkeepers bijbel : de meest complete gids voor cocktails en gedistilleerd / Dave Broom. 399 blz. Formaat: 19 cm. ISBN 90-274-9187-9
Amadea
5 jaar geleden
https://www.harpercollins.com/9780061092206/the-bartenders-bible/
De auteur hiervan heet Gary Regan. Het is een paperback.

Of bedoel je echt een vakboekje? Is het in het Engels of Nederlands? Bovenstaande link kan erg behulpzaam zijn als je het zelf wilt doen/kunnen en je kunt het zo inkijken. ( of kopen uiteraard)
Klik eens op 'read a sample' dit staat onder de cover van het boek in blauwe lettertjes.
amc