Hoe kan ik aan een doos (of meerdere) flesjes Amstel Bright komen? Het bier wordt niet in Nederland verkocht in de supermarkt.

Het is bier dat op Curacao verkocht wordt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1K

Antwoorden (2)

Het bier is niet in Nederland te krijgen. Het gekke is dat het bier wel in Nederland gebrouwen wordt, maar vervolgens alleen door Amstel wordt geexporteerd naar de caribbean.

Misschien kun je eens bij Amstel aan de bel trekken, om iets proberen te regelen.

Heb zelf vroeger, een kleine tien jaar terug, vaak Amstel Bright gedronken. Was toen nog wel verkrijgbaar op de Nederlandse markt. Vind het ook nog steeds jammer, dat het nu hier niet meer te krijgen is.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Heb even gegoogled voor je en het schijnt dat een goede slijterij het kan bestellen voor je.

Verder zou je nog eens kunnen proberen bij een bierwinkel, ik weet er toevallig 1 in ermelo, ze hebben 750 soorten bier.