Is er een koffiezetter die cups en pads kan gebruiken?

Is er een koffiezetapparaat dat overweg kan met zowel dolce gusto cups en senseo pads? En misschien zelfs ook nog 'losse' koffie?
Dit zou een voor ons een uitkomst zijn. we hebben nu een gewone ouderwets koffiezetapparaat met filter, een dolce gusto en een senseo...wordt een beetje vool op het aanrecht.

Ik hoor graag van jullie.

Mvrgr.

Nossie

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dranken
4.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
Verschillende manieren van koffie zetten in 1 machine zal kostbaar zijn. Denk dat vraag hiervoor ook niet groot is.
Los van of er licentie aan methode hangt.

Het beste antwoord

Bij mijn weten bestaat er geen koffiezetter die zowel pads als cups gebruikt. Er bestaan wel koffiezetters die zowel senseo als filterkoffie gebruiken.
Een voorbeeld;https://www.philips.nl/c-p/HD7892_60/switch-pad-en-filterkoffiezetapparaat
amc