hoe hou je blikjes frisdrank gekoeld in een koelbox, buiten voor 10 uur lang?

ik heb namelijk een feestje en wil 10 trays blikjes frisdrank gekoeld houden maar gebruik meerdere koelboxxen maar dacht eraan om koelelementen en zakken ijsklontjes in te doen, hoop niet dat gaat smelten en wil dat de blikjes frisdrank gekoeld blijven voor 10 uur lang

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij deden in de zomer met een feestje een grote teil met koud water vullen, blikken er in en daar over een zeil !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan er ook nog koel elementen bij doen !!!
Werkt perfect.

Antwoorden (3)

Dat is precies hoe je het moet doen en de boxen zoveel mogelijk gesloten houden en in de schaduw of koele plek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan zoals lampie zegt, maar je kan ook (zoals ik het altijd doe), de dranken in een stalen bak doen, vullen met water, en dan met een brandblusser er tegenaan spuiten. dan krijg je droogijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo koel mogelijk beginnen:
Koelkast en ijskast zo koud mogelijk zetten. (als dat kan)

Bewaar de beste koelboxen tot het laatst. (nummeren?)
Dus niet alle boxen tegelijk openmaken, ook niet af en toe kijken of het nog koud is.

Voor de zekerheid kan je het een keer testen, maar ik verwacht geen problemen.