als je veel koffie drinkt over de hele dag kun je dan zweet aanvallen krijgen tijdens het slapen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
Reddie
10 jaar geleden
Wat is veel? Ik drink zo'n 5 à 6 koppen over de hele dag, tot 's avonds laat, zonder zweetaanvallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Reddie
10 jaar geleden
Kijk op mijn profiel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan geen profielen bekijken op mijn mobiel.
Ritsuka
10 jaar geleden
veel koffie is niet gezond, 1-2 kopjes max is beste om aan te houden, en liever niet meer na de lunch als je deze klachten hebt.
Heb je de koffie nodig voor energie? werk dan aan je slaap en voeding
Drink je de koffie meer uit gewoonte? drink dan eventueel cafeinevrij, of iets anders

Antwoorden (1)

Ja, koffie verhoogd de afgifte van adrenaline, waardoor je (ook 's nachts) gaat zweten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Het kan, maar het moet niet. Je bent wel wat drastisch in je uitspraak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij drinken 14 bekers koffie per dag en slapen als een roosje. Hen s'morgens zelfs een bloedhekel om eruit te komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik waardeer het als minnen gemotiveerd worden. Waarom wordt je wakker van een wekker? Huh, daar heb ik totaal geen last van. Niet iedereen reageert overal hetzelfde op. Koffie veroorzaakt bij veel mensen klachten, onder andere zweten, moeilijk in slaap kunnen vallen en maagklachten, maar er zijn genoeg mensen die geen klachten krijgen, van het drinken van koffie.