Waarom zijn er geen smaken in chocolademelk zo als witte/ melk / en puur? (net als de reepen chocola)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Het beste antwoord

Die zijn er wel. Je kunt bij de wat sjiekere thee- en koffiewinkels een soort chocoladelolly's kopen die je in een beker warme melk kunt doen. De chocola lost dan op. Die lolly's zijn er in allemaal verschillende soorten chocoladesmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat moet jij nog uitvinden... Dat is er nog niet, dus daar zit een gat in de markt...

Er is geen vraag dus geen aanbod... Maar als jij dit gaat uitvinden, wie weet wordt je stinkend rijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs chocomel heeft er een smaak bij. Chocomel- Mokka.
amc
14 jaar geleden
Bij La Place kun je kiezen tussen wit, melk of puur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment is dat gewoon niet op de markt in Nedeland. Een aantal jaren geleden was er nog 'Chok' puur of romig. En vroeger hadden we nog 'Tjolk'!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is wel verkrijgbaar bij La Place (zoals bovenstaand antwoord) maar niet in de supermarkten..