Nee. Er zit alleen vijf tot zeven gram gemalen koffiebonen in. Het schuim ontstaat door de waterdruk, en niet door suiker, eiwit of varkensvet (of wat er misschien allemaal nog meer voor bedacht is).

Toegevoegd na 15 minuten:
Voor de zekerheid ook even opgezocht wat er in de cups Café au lait van Nescafé Dolce Gusto zit:
volle melkpoeder (73,7%), instantkoffie (24%), stabilisatoren (dikaliumfosfaat, trinatriumcitraat), emulgator (sojalecithine).

Dus ook in cups waar niet alleen koffie in zit is geen suiker toegevoegd.
Amadea
10 jaar geleden
De dolce gusto capsules met melk staan bol van de suiker!!!!! (3.1g per 100ml drank) Je kan wel een latte ongezoet kopen daaar zit 1.8g suiker per 100ml in, wat lactose van de melk is.