Worden de "classics" van royal club nog ergens verkocht?

ik vind het heerlijke sapjes, maar zie ze overal verdwijnen.
is er een supermarkt die ze nog verkoopt?

14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

ga naar deze site en neem contact met hen op, misschien kunnen hun vertellen waar het nog te koop is

Toegevoegd na 2 minuten:
vaak halen winkels het uit hun assortiment omdat het bijna niet verkocht wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
gedaan, +1

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of elke AH ze nog verkoopt bij die bij ons in het dorp wel.. wie weet bij jou in de buurt ook nog bij een AH?